Mededelingen van het bestuur:

Vriendenloterij:

Sinds januari 2022 heeft de biljartvereniging, als begunstigd goed doel, een overeenkomst met de Vriendenloterij. Dit betekent dat U als speler in de Vriendenloterij de biljartvereniging als begunstigd goed doel op kunt geven. De biljartvereniging ontvangt dan 40% van uw inleggeld.

Om, als deelnemer aan de Vriendenloterij, de biljartvereniging te ondersteunen vragen wij U het volgende te doen:

• U belt met de Vriendenloterij: 088-0201020
  • Keuzemenu 5
  • U zegt dat U al meespeelt in de vriendenloterij en dat U een begunstigde club wilt opgeven
  • U beantwoord de vragen m.b.t. tot Uw gegevens
  • Als begunstigd goed doel geeft U op Biljartvereniging De Veldkei te Havelte met Benicode 20575

Hiermee is de begunstiging voor elkaar en ontvangt de vereniging voortaan 40% van Uw inleg.

De tweede jaaropbrengst van deze aktie over geheel 2023 bedraagt € 1.102,50. Hartelijk dank aan de leden die onze vereniging als begunstigde hebben aangewezen.

Viering 40 jaar Biljartvereniging De Veldkei:

De viering van het 40-jarig bestaan van onze vereniging is naar volle tevredenheid verlopen.

Op dinsdag 21 november heeft biljarter Hans Klok onder het motto “geen illusies wel effect” een groot ledenaantal vermaakt met zijn “kunsten” nadat wethouder Doeven het startschot voor de viering had gegeven.

Een foto impressie gemaakt door Bob van ’t Hoff

Op zaterdag waren veel leden met of zonder partner in De Veldkei aanwezig voor de afsluitende viering van het jubileum onder het genot van een hapje en een drankje. Het geheel werd op een formidabele manier aan elkaar gepraat door de ceremoniemeester Harrie Westerhof met muzikale steun van de Stroatklinkers.

De foto’s zijn gemaakt door Bob van ’t Hoff

De foto’s en film geven een sfeerbeeld van de avond vastgelegd door Bob van ’t Hoff.

De filmimpressie is ook gemaakt door Bob van ’t Hoff

Regiocompetitie

De regiocompetitie 2023-2024 is weer afgelopen. Dit seizoen is het team van Havelte 1 weer in de
prijzen gevallen door het veroveren van de tweede plaats. De eind uitslag is:
1. Nijenstede met 2056 punten
2. Havelte 1 met 1925 punten
3. Zonnekamp met 1894 punten

De competitie is weer afgesloten met de traditionele slotdag in De Veldkei waarbij diverse spelers uit Havelte succesvol geweest zijn. De uitslag van de twee partijen die gespeeld werden door de deelnemers luidt:
1. Joop van Dijk (Havelte 2) met 300 punten
2. Jannes Oosten (Havelte 2) met 259 punten
3. Jan Meijer ( Nijenstede) met 250 punten
4. Jos van der Borght (Havelte 2) met 242 punten
5. Hans Nieuwenhuis (Havelte 2) met 240 punten
6. Wim Schreurs (Havelte 1) met 232 punten
De slotdag was weer een sportieve afsluiting van een prachtig seizoen.